2009年1月17日星期六

trattoria NOBILDUCA@OceanCentre

%%餐廳資料%%
地址:尖沙咀廣東道17號海港城海洋中心1樓105號舖
電話:3188 4282



今年第二餐生日飯,係火柴人同學邀請在生日前夕慶祝,
結果揀了尖沙咀吃意大利菜。

老實講,兩個人吃意大利菜作晚餐,約一千蚊落樓唔算貴,
只可惜以這間餐廳的食物質素而言,卻不算抵食,
我們吃完後,決定唔會再來吃晚餐。
不過,吃午餐,我想一吃無妨,不過絕對不會向大家推介。

由於我地第一次光顧此餐廳,加上我太累了,
我地便選了二人套餐當作Tasting Menu試試菜。
一向我對麵包的要求唔算太高,不過at least要夠熱同新鮮。
這間餐廳的麵包水準一般,因為夠軟但唔夠熱,
醋的質素還可以,但個人唔太喜歡它的橄欖油!
頭盤的沙律:魚加上柚子,味道相當清新,不過略嫌魚的味道一般;
湯可以一次過試兩款:蜆湯的蜆算不錯,而且很清甜,薯仔湯有點油膩,味道還可以;
蟹肉牛油果意大利飯,味道一般,沒甚驚喜;
至於主菜,我的比目魚都不錯的,食材質素有水準;
最後,亦是我的是晚精選:香蕉麵包布丁,味道不算太甜。

與同集團的Via Quadronno來比較,我連Via Quadronno都有點卻步了...
下次再吃意大利菜,我仍然首選Sabatini,因為水準穩定,食材質素佳兼常有驚喜。

沒有留言: