2009年9月18日星期五

BLT@Harbour City, TST

BLT Steak - Bistro Laurent Tourondel Steak
%%餐廳資料%%
地址:尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈 G/F G62號鋪
電話:2730 3508
官方網址:http://www.bltsteak.com/

今年已經忘記了是第幾年為密絲帶慶祝生日。
每年我地都會問問生日的朋友想吃些甚麼菜式,
才想想選擇哪間餐廳。
不過,暫時為止,我地仲未重覆慶祝的食肆。
繼去年的夜上海,
今年我就選了BLT,
因為近排這間餐廳較多人談論。

訂位前,我都有不少準備:
先check了menu,
又看過三色台莫醫生在某節目的介紹,
仲睇埋食評,
最後,決定將點的菜和甜品。
由於餐廳沒有蛋糕提供,
又唔想太刻意預備,
最後決定訂位時,
通知餐廳我地有朋友生日,
請他們為我地預備在甜品上花點心思。

聽聞BLT的Popover Bread很出名,
便點了試試!
老實講,香的確很香,
但我仍然比較喜歡食意大行的香草包,
而且味道太鹹,份量也太大了。
不過,Popover係免費嫁就唔應該嫌三嫌四啦,
應該欣賞嘅。

Chef今晚為每位客人預備的餐前小吃
Salmon with Herb Oil and Pine Nuts hor d'oeuvre,
味道不錯,很清新。

Caesar Salad,份量很大,
加了很多cheese,味道很濃,
對一向吃得清淡的我來說,太鹹。

Sidedish - 我地叫了我最愛的onion ring。
不過,這個是是晚敗筆。
Onion ring的外形,十分討好;
問題係脆漿太厚,
令它的味道大打折扣。
我只吃中間的洋蔥,
外面的皮都扔了。

此外,我們還叫了一個overcook的Grilled mushroom,
很黑很黑,
還有點燒焦的苦澀味,
都係敗筆。
果然,食評一點沒有欺騙大家,
好味的不一點好,
但難食的,真係最好唔好叫。

14oz US Ribeye 三個人share,
起初仲以為唔夠,其實份量剛剛好。
牛扒的味道真的不錯,肉質鮮嫩,
我們要medium well 七成熟,
火喉剛剛好,
老實說,係我暫時吃過的餐廳中,
烤得最好的!
不過,論價錢和環境,
我認為還有更好的選擇。
推介給別人- 又不至於;
不過可以一試的。

由於我地擔心唔夠飽嘅關係,
我地仲多叫一個Main course - Rosemary Chicken。
很香的rosemary,起初大家都感到很吸引,
不過,吃至中段時間,大家開始有飽得太過的感覺時,
大家開始互相禮讓,場面都很有趣的。

最後,我地點了Crêpes Soufflé with Passion Fruit Sauce。
驚喜 - 有一點;
驚嚇比較多╴
因為係我地傾完一輪,
突然有waiter同我地講Happy Birthday兼送上甜品,
係很近距離同我地講,
差點俾佢地嚇死。
好在密絲帶很滿意是日安排。

不過,又要開始為下一年頭痛啦!

沒有留言: