2008年10月11日星期六

Pizza Express@Wanchai, HK

一向去英國,我除了食Bella Pasta之外,都會去下Pizza Express,
所以在香港我就會「敬而遠之」,
因為想去英國先再食。

不過,10月7日重陽登高後,跟一班弟兄姊妹去了灣仔星街的Pizza Express。
果然,一班人去吃lunch,又係另一種感覺。
感覺好relax,好舒服。

今日,我地ordered兩款沙律:
Caprina Salad 羊奶芝士焗蕃茄沙律 - 羊奶芝士十分香濃,而蕃茄是Sundried tomato,係我的最愛之一,的確份外鮮甜,而且很意大利的風味;
Nostrana牛油果雞肉沙律 - 牛油果亦是我的favourite之一,不過平日唔敢亂食,因為真係好高calorie,今日既然咁開心,就放鬆一下,食少少啦!

Pizza方面,都係美味的薄批,有Palma Pizza-唔駛問啦,有Palma ham已經開心啦!
至於另一個Siciliana西西里薄餅,味道就比較濃,冇咁啱口味,不過其實都幾ok的!

Pasta就ordered Spaghetti ai Frutti di Mare大蝦海鮮意粉,都係幾美味的選擇。

不過說到底,食物方面,一班人enjoy係幾唔錯的!


%%餐廳資料%%
地址:灣仔永豐街10號星街小區
電話:(852) 3528 0541
傳真:(852) 3528 0527
營業時間:11:45am - 11:30pm



官方網頁介紹:

這間分店鄰近太古廣場三期,座落新潮食肆及酒吧雲集的星街一帶,透過寬闊開揚的正門,顧客可看到餐廳的招牌開放式廚房。店內設計別具一格,配有格調高雅的大理石桌子。踏出餐廳的另一邊則是一個露天小庭園,在竹影之下,美麗如電影畫面。
餐廳交通方便,旁邊設有泊車位。
網址:http://www.pizzaexpress.com.hk

沒有留言: