顯示包含「地點:銅鑼灣」標籤的文章。顯示所有文章
顯示包含「地點:銅鑼灣」標籤的文章。顯示所有文章

2009年1月18日星期日

天勺日本料理@CWB, HK

%%餐廳資料%%
地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心三樓
電話:2833-5337




今日好開心可以同契女一家人慶祝生日!
其實,可以同小咪咪豬慶祝已經很滿足,
食什麼都真的冇所謂。

不過,好多謝佢地帶我去試天勺。
日本菜一向係我的至愛,
而今晚吃的都係高水準的菜!

首先,我地叫了六件最肥美的拖羅,入口即溶,唯一美中不足係有一點筋;
之後,叫了一個壽司拼盆,有海膽、燒拖羅、赤貝等,都唔錯的;
天婦羅的炸漿不錯,而且厚度適中;
手卷亦不錯,特別是紫菜香而脆,食材又夠新鮮。
不過,這店sell食材,不是sell環境,而今晚的推介,要算係鰻魚飯。
首先鰻魚燒得很香,
飯是三吃的,即是先像平日一樣吃,
之後,加入蔥、紫菜同wasabi混入吃,
最後,再加入湯一同吃。
這種吃法在名古屋也相當著名,可惜舊年未有機會在名古屋試。

如果大家都喜歡吃Toro,不妨來天勺試試。
不過小妹吃了這餐,明天要加強訓練,以免暴肥啦。

2008年10月25日星期六

Sakaegawa榮川日本料理@Causeway Bay

%%餐廳資料%%
地址 : 銅鑼灣軒尼詩道525號恒和鑽石大廈7樓
電話 : 2522 0230
營業時間:星期一至日: 11:30-15:00, 18:00-00:00

噚日是公司的運動會,下晝同密絲帶去炮台山整頭髮。
夜晚,便叫埋二花出嚟,諗住同密絲帶補祝生日。

壽星女話事,我地便去銅鑼灣食日本菜。
當中以恆和鑽石大廈(Sogo隔離)的日本料理最多亦最好食,所以我地決定試有電視直播嘅榮川日本料理。

由於Menu的菜式很少,而單看佈置,已知餐廳主打日本空運到港海鮮,所以我地便聽Waitress的介紹。
首先我們選了現時時令的秋刀魚做Sashimi,因為侍應姐姐話秋刀魚魚味很濃:
試過的確唔錯,而且原來是時令魚時,味道真係特別好食;
之後,又揀咗蔡san推介的Kinki魚,因為連蔡瀾都大讚係最美味嘅魚-鮮甜、又滑,
侍應姐姐話我地第一次食,用汁煮會好D,因為可以試到Kinki魚的滑溜,皆因佢脂肪比例有關:
食第一啖時,我己經好似味吉陽一上身一樣,瞪大眼睛,因為真係好好好好好味,既鮮甜又嫰滑,跟平日食嘅蒸魚,簡直冇得比,且汁煮連大根同豆腐都好入味,聽講平日Kinki魚在香港的酒店賣閒閒地千零二千蚊一條,就連餐廳今次也是比平日賣平了(平日賣開六百蚊至八百蚊),所以今次真係抵食;
我地重揀咗象拔蚌,用嚟做刺身,而膽就做Tempura:
刺身唔駛講,一句「正」;不過食象拔蚌膽做Tempura,都係第一次,冇想過都幾香口。

前菜選了每人一隻汁煮鮑魚仔:
冇想過鮑魚仔細細隻都咁甜;
又選了阿蘇成日推介的日本凍蕃茄:佢就真係一般味道,算係我地全晚嘅敗筆。

熱葷叫了海鮮粥(熱炊)同黑豚湯烏冬:
粥的份量很少,係一人分量,不過少吃多滋味,都唔錯,下次可以再試地雞粥;
黑豚烏冬,湯很甜,有肉味,而黑豚得一片,都係一人份量,不過少少地食都很好。

整晚的食物評價:三個字 --- 好好食

不過,埋單話平唔平,話貴又唔貴,最終密絲帶決定叩我地下次再請,今日AA先。
我地就當食好野集團試菜日啦!

2008年3月26日星期三

金滿庭@Times Square


%%餐廳資料%%

地址 : 銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場10樓1002號舖
電話 : 2506-2525
參考網址:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=10318

另一分店位於九龍:
地址 : 大角咀海庭道18號奧海城2期UG06B舖
電話 : 2910-1000
參考網址:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9942
還有一間位於新界
地址 : 馬鞍山鞍祿街18號新港城中心2105鋪
電話 : 2338 0200
參考網址:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15818

食肆網址:http://www.modernchinarestaurant.com/

今晚比較平日似乎人少一些,但我們由接近八時取票,到九時多才入座,也等了接近一個小時,「搵食」真的艱難。

一坐下,我已急不及待要叫小籠包,起初我還打算叫煎餃,同學仔立即喝止,擔心我又眼闊肚窄。之後,我們叫了兩隻燻蛋,一客雞絲粉皮,雪菜肉絲炒年糕,還有蝦子蔥燒海蔘。

三間食店我都分別到過,其中我和同學仔都覺得似乎奧海城分店最美味,不過這餐都尚算滿意,因為價錢的確係物超所值。

燻蛋似乎一般,因為燻的時間不夠,略遜一籌,暫時在香港仍然覺得夜上海做燻蛋做得最好,因為燻得恰到好處,有濃烈的茶葉香味。

小籠包其實也不錯,不過我們懷疑它已被放了一段短時間,因為外皮似乎硬了一些,包底部份又開始變軟,所以很容易破爛而溢出肉汁。

雞絲粉皮,沒有甚麼特別,算係手準之作;雪菜肉絲炒年糕,意料之外,味道剛剛好,不像那間翡X那樣鹹;至於蝦子蔥燒海蔘,海蔘份量多,以不足一百圓的價錢來說都算不錯。

不過,吃過這一餐,我竟想起另一間食肆,也是近年我的最愛之一:夜上海。

2008年3月25日星期二

agnes b. le pain grille@Kingston Street

星期一(3月24日)趁仍然放假,約了中學同學去逛街,順便傾傾星期六(暫定)的行程。
由於早上去了做facial後,到下午還未吃飯,所以決定坐下吃吃下午茶。

起初我打算找間Starbucks吃件餅hea下,不料同學仔質疑地話:「邊間Starbucks有位?」
又係嘅,平日都未必有位啦,更何況係假期。所以我地二話不說,去了Fashion Walk的
agnes b. le pain grille。

agnes b. le pain grille位於Agnes b店入面的一樓。其實跟其他agnes b. le pain grille差唔多(禮頓道那間已經係最大的了),都係細細間,唔可以serve好多人,所以比較靜。今日由於假期,都要等位。

我地了叫了一個兩人的tea set,有4件鹹點:4件都是open sandriches,我選了煙三文魚和烤蘑菇三文治,味道兩件都不錯。

而另外還有三件Hazelnut cookies,一個strawberry的甜品,一件Creme Brulee和一件自選的Pastry,我們選了Hazelnut Cake。甜品的味道也不錯,特別是Hazelnut Cake。不過,同學仔對食實在要求太高了,佢話以agnes b的價錢,可以吃Salon de Thé de Joel Robuchon的cake,而且味道當然更加係一流云云。睇嚟以後要再找美食,呢位同學仔真係要衝出香港,去去法國「搵食」啦!


%%餐廳資料%%
地址:銅鑼灣京士頓街2-4號Agnes b店內
Address: 2-4 Kingston Street, Causeway Bay, Hong Kong (restaurant is inside the agnes b shop)
Tel: 25770370
How to get there: Take MTR to Causeway Bay Station (Exit E).
Walk along Great George Street, turn left at Paterson Street and go forward to Kingston Street.

2008年1月4日星期五

寿司処今村

寿司処 今村
SUSHI IMAMURA

地址:銅鑼灣軒尼斯道523-527號恆和鑽石大廈16樓

Address : 16/F,Contential Diamond Plaza, 523-527 Hennessy Road, Causeway Bay, HK

Tel : 28360056
Fax : 28360035

網址:http://www.sushiima.com/








這間壽司店是我的推介之一,材料新鮮,而且即叫即做,師傅手握壽司純熟,力度適中,而午市套餐最抵,二百零蚊有交易。

這款是當日的壽司精選午市套餐,有帶子、拖羅、鱆紅魚等,且刺身新鮮,師傅的手握壽司飯,軟硬適中,十分美味,難怪要大排長龍。


食物

環境

服務

價錢

W's Entrecote, le steak house francais 法式牛扒屋


W's Entrecote, le steak house francais
法式牛扒屋
電話: 25060133
地址: 銅鑼灣 霎東街33號6樓
(即Holiday Inn Express Hotel 6樓)








小妹打算隨便糊口,見自從W's Entrecote搬離Times Square後已沒有再光顧,加上原先打算去
Holiday Inn Express Hotel 附近一間上海酒家吃飯,卻找不到,因此今日便再次光顧。

當日沒有甚麼東西特別想吃的,因此order了一個Dinner Menu:
凱撒沙律
蘋果沙律配雞肉薄餅
而我的朋友叫了一個龍鯏魚

價錢雖然不貴,甚至較以前更便宜,但質素就...

而且直至最後離開餐廳時,才驚訝它的中文名稱,「法式牛扒屋」 - 完全感受不到法國餐廳的氣氛,而且食物更是平凡得像一般西餐廳,無啥特別。

要唔要試,你自己想清楚吧!

2006年10月15日星期日

日式燒烤-盛八

九月尾,約了火柴人同學又去吃吃喝喝。鑑於下午荼時間,我倆已經品嚐過令人回味的英式下午茶(High Tea),晚餐只好將時間推遲一點,試試新口味-日式燒烤。

記得差不多十年前,香港盛行韓式火鍋,大行其道,食店開得其門如市,廉宜的有約百多元一位的自助燒烤,貴一點有約數百元,逐碟計算的燒烤,分別主要是食物及食客的質素。想不到如今,我到現在才這麼「大鄉里」吃日式燒烤。(但我要澄清一點,我指的不是鐵板燒,也不是居酒屋那種爐端燒,而是自助式燒烤。)

那天,我們點了許多燒烤店推介的食物,有特價的鱈場蟹蟹腳,脂肪與肉分佈平均、近年人氣急升的和牛,其他還點了牛舌、黑豚、牛油焗野菜和燒露筍等。

雖然說特價,但鱈場蟹蟹腳的份量十足,約一百元一份尚算合理,但說到底都是自助燒烤,以我平日燒烤的技巧,相信只會被舊朋友嘲弄,因此靜待火柴同學燒蟹腳。不消數分鐘,香噴噴的烤蟹腳便弄好了。我急不及待品嚐第一口烤蟹:蟹肉十分鮮甜,可是無啥特別,令人有點失望。

接著試試著名的和牛,牛的肉汁與脂肪經燒烤後味道「熔為一體」,既能享受到肉汁又能品嚐到嫩滑的肉質。可是仍不合格,因為曾聽朋友道和牛肉入口即溶,入口即溶?似乎言過其實。希望只是牛肉質素未夠班,而不是「文人多大話」了。

不知是自己「賤骨頭」,只能吃廉價食物,還是此店名不副實。想不到在此店,我們叫的食物愈便宜,我們反而覺得愈美味,最美味的反而是和牛炒飯、牛油焗野菜和燒露筍。要知道在此店品嚐一餐燒烤,已足夠我和火柴人同學在半島吃瑞士餐了,價錢絕不算便宜,因此我們已將此店列入黑名單,未必再來光顧,讓它平反。

至於會否向朋友推介,我只會告訴大家:一試無妨!

圖一:鱈場蟹

圖二:和牛(份量相當少啊!盛惠二張紅衫魚)