%%餐廳資料%%
地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心三樓
電話:2833-5337
今日好開心可以同契女一家人慶祝生日!
其實,可以同小咪咪豬慶祝已經很滿足,
食什麼都真的冇所謂。
不過,好多謝佢地帶我去試天勺。
日本菜一向係我的至愛,
而今晚吃的都係高水準的菜!
首先,我地叫了六件最肥美的拖羅,入口即溶,唯一美中不足係有一點筋;
之後,叫了一個壽司拼盆,有海膽、燒拖羅、赤貝等,都唔錯的;
天婦羅的炸漿不錯,而且厚度適中;
手卷亦不錯,特別是紫菜香而脆,食材又夠新鮮。
不過,這店sell食材,不是sell環境,而今晚的推介,要算係鰻魚飯。
首先鰻魚燒得很香,
飯是三吃的,即是先像平日一樣吃,
之後,加入蔥、紫菜同wasabi混入吃,
最後,再加入湯一同吃。
這種吃法在名古屋也相當著名,可惜舊年未有機會在名古屋試。
如果大家都喜歡吃Toro,不妨來天勺試試。
不過小妹吃了這餐,明天要加強訓練,以免暴肥啦。
2009年1月18日星期日
天勺日本料理@CWB, HK
2008年10月25日星期六
Sakaegawa榮川日本料理@Causeway Bay
%%餐廳資料%%
地址 : 銅鑼灣軒尼詩道525號恒和鑽石大廈7樓
電話 : 2522 0230
營業時間:星期一至日: 11:30-15:00, 18:00-00:00
噚日是公司的運動會,下晝同密絲帶去炮台山整頭髮。
夜晚,便叫埋二花出嚟,諗住同密絲帶補祝生日。
壽星女話事,我地便去銅鑼灣食日本菜。
當中以恆和鑽石大廈(Sogo隔離)的日本料理最多亦最好食,所以我地決定試有電視直播嘅榮川日本料理。
由於Menu的菜式很少,而單看佈置,已知餐廳主打日本空運到港海鮮,所以我地便聽Waitress的介紹。
首先我們選了現時時令的秋刀魚做Sashimi,因為侍應姐姐話秋刀魚魚味很濃:
試過的確唔錯,而且原來是時令魚時,味道真係特別好食;
之後,又揀咗蔡san推介的Kinki魚,因為連蔡瀾都大讚係最美味嘅魚-鮮甜、又滑,
侍應姐姐話我地第一次食,用汁煮會好D,因為可以試到Kinki魚的滑溜,皆因佢脂肪比例有關:
食第一啖時,我己經好似味吉陽一上身一樣,瞪大眼睛,因為真係好好好好好味,既鮮甜又嫰滑,跟平日食嘅蒸魚,簡直冇得比,且汁煮連大根同豆腐都好入味,聽講平日Kinki魚在香港的酒店賣閒閒地千零二千蚊一條,就連餐廳今次也是比平日賣平了(平日賣開六百蚊至八百蚊),所以今次真係抵食;
我地重揀咗象拔蚌,用嚟做刺身,而膽就做Tempura:
刺身唔駛講,一句「正」;不過食象拔蚌膽做Tempura,都係第一次,冇想過都幾香口。
前菜選了每人一隻汁煮鮑魚仔:
冇想過鮑魚仔細細隻都咁甜;
又選了阿蘇成日推介的日本凍蕃茄:佢就真係一般味道,算係我地全晚嘅敗筆。
熱葷叫了海鮮粥(熱炊)同黑豚湯烏冬:
粥的份量很少,係一人分量,不過少吃多滋味,都唔錯,下次可以再試地雞粥;
黑豚烏冬,湯很甜,有肉味,而黑豚得一片,都係一人份量,不過少少地食都很好。
整晚的食物評價:三個字 --- 好好食。
不過,埋單話平唔平,話貴又唔貴,最終密絲帶決定叩我地下次再請,今日AA先。
我地就當食好野集團試菜日啦!
2008年3月26日星期三
金滿庭@Times Square
%%餐廳資料%%
電話 : 2506-2525
參考網址:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=10318
另一分店位於九龍:
電話 : 2910-1000
參考網址:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9942
還有一間位於新界
電話 : 2338 0200
參考網址:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15818
食肆網址:http://www.modernchinarestaurant.com/
今晚比較平日似乎人少一些,但我們由接近八時取票,到九時多才入座,也等了接近一個小時,「搵食」真的艱難。
一坐下,我已急不及待要叫小籠包,起初我還打算叫煎餃,同學仔立即喝止,擔心我又眼闊肚窄。之後,我們叫了兩隻燻蛋,一客雞絲粉皮,雪菜肉絲炒年糕,還有蝦子蔥燒海蔘。
三間食店我都分別到過,其中我和同學仔都覺得似乎奧海城分店最美味,不過這餐都尚算滿意,因為價錢的確係物超所值。
燻蛋似乎一般,因為燻的時間不夠,略遜一籌,暫時在香港仍然覺得夜上海做燻蛋做得最好,因為燻得恰到好處,有濃烈的茶葉香味。
小籠包其實也不錯,不過我們懷疑它已被放了一段短時間,因為外皮似乎硬了一些,包底部份又開始變軟,所以很容易破爛而溢出肉汁。
雞絲粉皮,沒有甚麼特別,算係手準之作;雪菜肉絲炒年糕,意料之外,味道剛剛好,不像那間翡X那樣鹹;至於蝦子蔥燒海蔘,海蔘份量多,以不足一百圓的價錢來說都算不錯。
不過,吃過這一餐,我竟想起另一間食肆,也是近年我的最愛之一:夜上海。
標籤: 分類:中國菜-上海菜, 地點:銅鑼灣, 國家/地方:中國香港
2008年3月25日星期二
agnes b. le pain grille@Kingston Street
起初我打算找間Starbucks吃件餅hea下,不料同學仔質疑地話:「邊間Starbucks有位?」
又係嘅,平日都未必有位啦,更何況係假期。所以我地二話不說,去了Fashion Walk的
agnes b. le pain grille。
agnes b. le pain grille位於Agnes b店入面的一樓。其實跟其他agnes b. le pain grille差唔多(禮頓道那間已經係最大的了),都係細細間,唔可以serve好多人,所以比較靜。今日由於假期,都要等位。
我地了叫了一個兩人的tea set,有4件鹹點:4件都是open sandriches,我選了煙三文魚和烤蘑菇三文治,味道兩件都不錯。
而另外還有三件Hazelnut cookies,一個strawberry的甜品,一件Creme Brulee和一件自選的Pastry,我們選了Hazelnut Cake。甜品的味道也不錯,特別是Hazelnut Cake。不過,同學仔對食實在要求太高了,佢話以agnes b的價錢,可以吃Salon de Thé de Joel Robuchon的cake,而且味道當然更加係一流云云。睇嚟以後要再找美食,呢位同學仔真係要衝出香港,去去法國「搵食」啦!
%%餐廳資料%%
地址:銅鑼灣京士頓街2-4號Agnes b店內
Address: 2-4 Kingston Street, Causeway Bay, Hong Kong (restaurant is inside the agnes b shop)
Tel: 25770370
How to get there: Take MTR to Causeway Bay Station (Exit E).
Walk along Great George Street, turn left at Paterson Street and go forward to Kingston Street.
標籤: 分類:下午茶, 地點:銅鑼灣, 國家/地方:中國香港
2008年1月4日星期五
寿司処今村
寿司処 今村
SUSHI IMAMURA
地址:銅鑼灣軒尼斯道523-527號恆和鑽石大廈16樓
Address : 16/F,Contential Diamond Plaza, 523-527 Hennessy Road, Causeway Bay, HK
Tel : 28360056
Fax : 28360035
網址:http://www.sushiima.com/
這間壽司店是我的推介之一,材料新鮮,而且即叫即做,師傅手握壽司純熟,力度適中,而午市套餐最抵,二百零蚊有交易。
這款是當日的壽司精選午市套餐,有帶子、拖羅、鱆紅魚等,且刺身新鮮,師傅的手握壽司飯,軟硬適中,十分美味,難怪要大排長龍。
食物
環境
服務
價錢
W's Entrecote, le steak house francais 法式牛扒屋

W's Entrecote, le steak house francais
法式牛扒屋
電話: 25060133
地址: 銅鑼灣 霎東街33號6樓
(即Holiday Inn Express Hotel 6樓)
小妹打算隨便糊口,見自從W's Entrecote搬離Times Square後已沒有再光顧,加上原先打算去
Holiday Inn Express Hotel 附近一間上海酒家吃飯,卻找不到,因此今日便再次光顧。
當日沒有甚麼東西特別想吃的,因此order了一個Dinner Menu:
凱撒沙律
蘋果沙律配雞肉薄餅
而我的朋友叫了一個龍鯏魚
價錢雖然不貴,甚至較以前更便宜,但質素就...
而且直至最後離開餐廳時,才驚訝它的中文名稱,「法式牛扒屋」 - 完全感受不到法國餐廳的氣氛,而且食物更是平凡得像一般西餐廳,無啥特別。
要唔要試,你自己想清楚吧!